En helt meningslös och tjejig uppdatering



Nu var det sådär skitlängesen jag skrev av mig igen. Tänkte bara kasta in ett inlägg här för att ha något att göra, arbetar som en tok nu efter studenten känns det som! Men pengar i fickan och hyror att betala så det är väll inget att gnälla över direkt, speciellt inte när jag har ett sånt underbart jobb.
Var iväg och shoppade med Olivia idag, handlade en massa små strunt och sen ett par UNDERBARA skor från Tiamo. (Ett, jag vet att Tiamo är ett svindyrt märke och jag inte borde men...dom var så fina! Två, jag vet att jag är besatt av skor och måste lägga ner men...dom var så fina!) Sen fick vi en bra deal för det var 2 skor för priset av 1. Så vi tog ett varsitt par och delade på priset för dom dyraste skorna (mina). Olivia köpte ett par vita i fejk ormskinn med guldspännen. Riktigt snygga!

Vi möttes ialla fall på Kupolen efter ett litet missförstånd från min sida, shoppade arslet av oss i ca. 3 timmar sen tog vi muchdag (middags-lunch, fiffigt namn av mig va?).
Enda som fattas nu är ett par nya jeans då alla mina är för stora!
Bok: "Känns det fint att finnas en dag till?"
Nagellack: Gult Maybelline
Lipgloss/lypsyl:Coca Cola (pussar ni på mig nu så luktar jag inte bara Coca Cola om läpparna, jag smakar som det också!)
Nagellacksborttagning: Depend, vårdande
Lypsyl: Rosa H&M
Ansiktsmask: Jordgubb H&M
Linne: A-format H&M (Tänker ha det som ett nattlinne dock tror jag!)
Shorts: Svarta korta Gina Tricot
Skor: Tiamo. Äkta skinn, 12cm klack.
Original pris 799kr. Nu, 400kr.
Gud va onödigt inlägg men aja, jag fick nått att göra iaf!



Skriv ditt namn här


Din e-post (visas endast för mig)


Din URL/Blogg


Skriv din kommentar här

        Glöm inte mig!