Emmy



Jag: Emelie, men kallas av många för Emmy.
Födelsedatum: 9 Februari, 1992 
Stjärntecken: Vattuman
Längd: 1,70
Naturlig hårfärg: Brunt och glänser i guld
Bor just nu: Borlänge i Dalarna
Civilstatus: Singel och helt tillfreds med det
Barn: Nej, det får vänta. Har dock en råtta vid namn Ouzo som jag kallar ”mammas bäbi”. Ja, jag har en överdrivet nära relation till mina djur!

Skola: Gick 1år på Glada Hudiksskolan på linjen ”Arrangör och ledarskap” i Hudik. Flyttade sedan hem och bytte till Helixgymnasiet i Borlänge där jag gick Teknik i två år även om jag är helt nollad när det kommer till teknik. Tog studenten 2011.
Yrke/Jobb: Vikarie som personlig assistent på en utvecklingsstörd tjej. Söker även mer jobb.
Körkort: Nej, har inte allt för bråttom med det heller då ekonomin inte tillåter det.
Favoritfärg: Svart och rött i första hand. I inredning gillar jag naturfärger som brunt, svart, grått med stänk av olika starka färger.


Tatueringar/Piercingar: Jag har fem vanliga hål i öronen samt en Industrial piercing i vänster öra. Funderar även starkt på en Septum piercing.  Har en tattuering som täcker insidan av vänstra underarmen.


Intressen: Det bästa jag vet i livet är att resa, sedan att träffa nya människor, få nya upplevelser och växa som person utav dem. Förutom det umgås med mina vänner och om helgerna så sitter jag antingen med en bok i högsta hugg med te eller ett glas vin nära, nån gång ibland går jag ut på party men oftast har jag bara "egen tid" eller umgås med vännerna. Jag är även väldigt intresserad av historia, religion, politik och kutur i diverse meningar.


Designen & kodningen på bloggen:
Det är min kära vän Anna som har gjort den, den får inte tas utan min och framförallt hennes tillåtelse. Hon har copyright på det. Läs mer om copyright längre på sidan.


Är jag intresserad utav att designa bloggen: Trotts att jag går Teknik så är jag inte allt för intresserad av kodning och design osv. Jag har även sluppit undan dessa kurser eftersom att jag hoppade in i programmet efter ett år.


Vad jag skriver om:
Jag skriver om vad jag tänker, tycker och känner. Jag skriver om mina åsikter och om saker som händer mig under vardagen.

Om någon skulle säga något kränkande emot mig, och det finns en chans att jag kan få tag i denna person så tvekar jag inte att anmäla dem för kränkning. (Det är nämligen ett brott.)
Jag tycker nämligen att man ska ha respekt för människor och deras känslor, och hur dem hanterar dem. Oavsett om det är glädje, sorg eller lycka.

Copyright:
Inget på min sida får kopieras bilder, texter, kodning m.m.
Jag har ensamrätt på alla mina bilder och texter. Kodningen har Anna ensamrätt på då hon är upphovsman till den likväl som jag är upphovsman till alla mina texter jag skrivit och bilder jag har tagit. Man behöver inte köpa patent på det utan när du skapar något så får du automatiskt ensamrätt på det. Man behöver inte sätta någon signatur på sina verk för att de ska gälla eller sätta ett ©.

Man är inte fri att ta ett verk innan upphovsmannen varit död i 70år. Om du bryter denna lag så kan du får upp till 2 års fängelse.

Du kan läsa mer om COPYRIGHT © här!

Kommentar ifrån Anna - Bebis i magen♥

haha kanske lite för nära relation till dina djur ;)

 2010-03-24  - 00:54:16    URL/Blogg: http://kakpaketet.blogg.se/



Skriv ditt namn här


Din e-post (visas endast för mig)


Din URL/Blogg


Skriv din kommentar här

        Glöm inte mig!