Life´s a drive thru



Ja, nu var de ett tag sen igen men med skolan och allt så har det varit lite körigt.

Nu är jag iallafall rödhårig och jag gillar färgen men jag ångrar mig lite, känns som om jag kansk skulle ha skitit i att färlänga håret och bara färgat håret och klippt de snyggt. Eller inte färgat de alls och bara tatt hand om de så de kan växa ut självt istället för att slita på de ännu mer.
Aja gjort är gjort. Blir klippning snart så löshåret är ihopklippt med mitt egna hår.

Sen så är de inte säkert att jag får de där jobbet jag var lovad. Mer kan jag inte säga, men de är tråkigt. vi får helt enkelt hoppas på det bästa.
Annars får jag söka nytt, vilket är tråkigt då jag verkligen tyckte om detta jobb. Menmen, det finns inget jag kan göra. Jag vet att jag har gjort mitt bästa och så, så nu är de upp till dom att bestämma om dom vill ha mig eller inte.
Håller tummarna!

Jag vet inte vad mer jag ska säga än att jag har haft en riktig skitvecka, känner mig allmänt trött och sliten.
Behöver komma bort tror jag.

Hoppas resten av världen har de bättre iallfall!
Kommentar ifrån Anonym

bild!!!!

 2010-09-12  - 22:45:49    URL/Blogg: http://misspurple.se



Skriv ditt namn här


Din e-post (visas endast för mig)


Din URL/Blogg


Skriv din kommentar här

        Glöm inte mig!