Long time no see...



Herregud va länge jag har vart borta nu!
Men ska lägga in några bildbomber här inne så får ni se vad jag har haft för mig. Jag har faktiskt inte haft datorn särskillt mycket, har haft mycket jobb, varit på tre festivaler och vart iväg på helg semester i Hofors med Sebastian. Usch va varmt de var där borta men mysigt hade vi! Bakade en jättegod tårta gjorde jag också, men ska ändra receptet nu så de blir mindre socker (9,5dl på original receptet!) och ha i mer choklad och lite sånt så de blir lite bittrare och starkare i smaken. Funderar även på att dela den och ha in vaniljglass och servera den fryst. Så egentligen blir de ett helt nytt recept, men sånt tycker jag bara är otroligt kul! (Iallafall när jag lyckas,haha!)

Min mobil är stendöd, jättekul. Men när jag orkar ska jag dra mig ner och hämta mammas laddare då min är mystiskt borta! Den vart urladdad för har jobbat i två dygn sträck, jobbigt men de är pengar!

Nu poppade Ozzy Osbournes nya singel "Let me hear you scream" på TV:n igen och jag måste säga att jag verkligen tycker om den! Videon är däremot smått förvirrande och inte så bra. Jag gillar inte inlägget med en massa kråmande modeller. Dom ser inte så "rock n' roll" ut...


Ozzy Osbourne - Let Me Hear You Scream (Official Music Video)

Nej nu ska jag hoppa ner i ett rykande varmt bad och sen skutta iväg ett tag till parken och träffa lite folk.
Men de blir nog inte en så lång stund, ska hem sen och ta mig ett glas vitt vin, se en av mina favorit filmer, äta Ben&Jerrys "Half baked" och måla naglar+ansiktmask!
En hel myskväll med mig själv helt enkelt!!! Lite skönt att vara ensam nu efter att ha varit med Sebastian så mycket, men de är klart, jag saknar honom ändå.


Ben& bästa glass någonsin!                         Vinet är från mamma och
Älskar den verkligen!                                       är supergott och
i en jättesöt flaska,
ser ni hur den liksom lutar lite?
Fick en sån där miniflaska,
perfekt när man är ensam om den!


Undra va de blir för film!                     De fick bli en gammal
Jag har ju lite tid att fundera!                 bild på mig och älskling
Parken först!                                       i ansiktsmasker :)


Ha en mysig och bra fredagskväll allihopa!



Skriv ditt namn här


Din e-post (visas endast för mig)


Din URL/Blogg


Skriv din kommentar här

        Glöm inte mig!