Jobbelli jobb jobb!



Just ja de har jag glömt att berätta! Jag har fått jobb! Yeeeey! Jag kommer jobba två eftermiddagar/nätter i månaden och jag är såååå lycklig!!! Snart får jag hem ett schema med tider och datum och allt. Jättehärligt!
Så nu slipper man oroa sig över att de ska fattas pengar, känns så bra att få stå för sig själv (mer eller mindre, mamma hjälper ju till också). Jag trivs verkligen med att få vara självständig, de har jag alltid varit och ju mer jag får stå på egna ben ju bättre mår jag.

Har jag berättat att jag ska tattuera mig snart troligen? De blir på väntra underarmen och kommer se ut något som på bilden här under, fast utan stjärnor och med lite mer krimskrams runt omkring och så. Jag ska bara hitta en bra tattuerare jag känner mig trygg med.
Man ska lita på sin magkännsla!

Vad tycks? Vågar man?

För dom som inte ser så står det:

"I'm the toughest girl i know"

Alltså; "Jag är den tuffaste tjejen jag känner."

Den är till för att påminna mig om när jag går igenom tuffa saker att jag varit igenom värre och klarat mig,

att jag är en stark person och att jag har kommit långt.

Kommentar ifrån Anonym

härlig text :P

 2010-11-01  - 21:59:20    URL/Blogg: http://misspurple.se



Skriv ditt namn här


Din e-post (visas endast för mig)


Din URL/Blogg


Skriv din kommentar här

        Glöm inte mig!